Založ si blog

Diskusie sa k rómskej problematike nehodia ! A tobôž keď je kontroverzná. ..

 

Akože očakávam, ak mi aj tento článok uverejnia, tak diskusiu čoskoro zrušia, prečo ? Nechápem ani ja, po dlhšej dobe som sa dostal ku PC , prezrel som si článok o zásahu kukláčov v osade, chcem pozrieť príspevky, pretože to čo ma najviac zaujíma na článkoch sú tie niekedy primitívne, niekedy srandovné, niekedy zaslepené , niekedy poučné debaty , ktoré vedieme my obyčajný čitatelia a diskutujúci. A povedzme si na rovinu aj tak si politici robia čo chcú, a my s tým nič nedosiahneme. Ale k veci.

Pozerám aj na sme aj na pravde, diskusie k článkom o zásahoch nielenže nie sú, a ak si myslím že aj boli tak už ich ani nevidno. Čo my s toho vyplýva ?

  1. Ak správne predpokladám diskusie boli pravdepodobne vulgárneho charakteru, adminovi sa nechcelo filtrovať, tak to proste všetko zrušil.
  2. Bolo viac negatívnych reakcií na Rómov, ako pozitívnych, a keďže teraz hľadaj za všetkým rasizmus tak boli zrušené…

Ale k čomu to vedie, mimovládky obhajujúce Rómov, idú sami proti sebe, ono nielenže by mali Rómom skutočne pomáhať, ale asi zabudli, že majorite by zrozumiteľným spôsobom mali  vysvetliť, čo vlastne robia a čo chcú dosiahnuť. Lenže oni hrajú mŕtveho chrobáka, ich nálada v spoločnosti nezaujíma, im stačí na niečo poukázať, pýtať peniaze, ale výsledky kde sú ?

Neútočím na Rómov, a viem a uvedomujem si že extrémna chudoba nie je len o Rómoch ale aj o majorite, ale prečo si to potom obyčajní ľudia nevedia dať dokopy?

 

Milé mimovládky namiesto toho aby ste poukazovali na to že bol nejaký zásah v osade, čo sa bežne deje na Slovensku či je to na diskotékach, resp. v drogových brlohoch, a nepýtajú sa ,… Tak by ste sa mali radšej venovať tomu z čoho vás platíme, nemyslím teda mňa, ale prostredníctvom EÚ a SR aj ja som prispievateľ na vašu činnosť.

PS : Milé denníky neviem čo s tým chcete dosiahnuť , keď rušíte diskusiu, ale vedzte, že idete presne opačným smerom , ako by ste predpokladali, čitatelia nie sú ovce, ktoré keď prečítajú článok, hneď ho aj zoberú tak, chcú sa k nemu aj vyjadriť, a fakt neviem čoho sa bojíte ?

 

 

HSĽS a ĽSNS , pri prvých pomohlo SNP , keď bude najhoršie aj pri tých druhých. .. ..

17.02.2017

Zo začiatku som mal strach keď som videl koľko percent získava Kotleba a jeho strana, zo svojou nenávistnou a štvavou politikou, ale mám nádej…… mali sme tu Tisa, zapredanca Hitlera katolíckeho akože kňaza, pre ktorého bolo najväčším úkolom zbaviť sa Žida najväčšieho nepriateľa Slovenského národa, zbaviť Slovensko Čechov , a pravdaže zbaviť ich aj majetku. [...]

1307065 vs. 209779 . . . Voľby prezidenta vs. Voľby 2016

02.06.2016

Je zaujímavé koľko sa vyrojilo odporcov Pána Prezidenta, po tohtoročných voľbách. Veľa diskutujúcich sa tu oduševňuje ako je prezident zapredaný západu, a že všetko čo robí nerobí pre Slovensko ale pre USA. Takže v prvom rade, Pána prezidenta zvolilo vyše milióna voličov, kde sa slobodne rozhodovali, a mali na výber, to by sa pred 89r nemohlo stať, všakže ? Nik im [...]

Bratislavský, Trnavský kraj ! ! ! Žiadajte samostatnosť, rád sa sem presťahujem.

07.03.2016

Po týchto voľbách skončila všetka sranda. Pochádzam z Turca, bol som vychovávaný v evanjelickej rodine, a odkaz SNP, boj proti fašizmu bol pre mňa srdcu blízky, a nikdy som nechápal, ani nechápem Slovákov, ktorím je teraz blízke niečo čo nás nakoniec privedie do záhuby. Bol som obkolesení prostredím , v ktorom Maďara, Róma ani nevideli, a predsa, vždy tam bodoval Mečiar, [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 44008x
Priemerná čítanosť článkov: 3667x

Autor blogu

Kategórie