Založ si blog

Mariánske púte a gay pride, všetko jedno. Rozdiel žiaden. ..

Medzi púťami ktoré usporiadavajú fanatici na jednej či druhej strane nie je až takí rozdiel, na jednej strane dúhoví pestrofarebne ,veselo naladení , LGBTI , a na druhej strane kresťanské púte. Áno aj na strane LGBTI sú extrémisti, ak sa to dá teda tak povedať, to že nezapadajú do zaužívaného stereotypu Slovákov, ešte neznamená že sú zlí. To že sčasti dekadentne, obscénne poukazujú na seba, ešte neznamená, že to chcú aby sme to robili aj my. A v tom je možno ten rozdiel medzi nimi a kresťanmi, tí iní chcú niečo pre seba, možno podobné práva ako máme my, nič viac, lenže tí naši roduverní, chcú od všetkých len ten ich správny názor. Aj ja som pokrstený, ale nik sa ma nepýtal, že či chcem, už tu boli porušené moje práva dieťata na ktoré poukazujú v aliancii, a to sloboda výberu, nik sa ma nepýtal, naštastie do tej zatuchnutej rímskej som nebol, ale aj tak NIK SA MA nepýtal. Ale v čom som chcel porovnať Mariánske púte a Gay Pride. Všimnite si keď tisíce ľudí s vlajkami lezú na horu pokloniť sa nejakej našej patrónke ( no aspoň moja isto nie, tak isto ako nie je Hlinka otec národa…. ) , s rôznymi vlajkami, krížmi na chrbátoch, a extrém ako na filipínach naštastie nerobia, ale aj tak v čom sa odlišujú…… Mne v mojom osobnom živote nenanucujú žiadne idei tí inakší, ale pre zmenu vyučovanie náboženskej výchovy v sekulárnom štáte na štátnych školách je pre mňa nonsens. Vštepovať ideológiu ktorá nie je overená faktami, ktorá neprospieva k pracovnému, osobnostnému uplatnenie je scestné. Najsmutnejšie na tom všetkom je to že v 21. storčí kedy tu máme nanotechnológie , S.Hawkinga , Darwina , tak ešte stále existujú ľudia ktorí veria na bludy… Je mi to v podstate jedno, ale rôzne extrémne nábožensky založené organizácie, či už v kresťanstve, islame …. sa snažia presvedčiť aj druhých a aj násilnou formou.Európa má štastie že tu prebehla renesancia, humanizmus, priemyselná revolúcia, pretože to čo teraz vidíme u islamu by sme videli, a máme veľa faktov z histórie , aj u kresťanov. Našťastie kresťanstvo prešlo aspoň akou takou obrodou, pod tlakom , či už vedeckých faktov, či už proste len vývinom. A to čaká aj islam, aspoň dúfam… Dúfam že mladí na slovensku nepôjdu cestou , naspäť, ale dajú zbohom fanatizmu. Mali sme tu pionierov, hlinkovú mládež, teraz brancov, ale dúfam že to je len hŕstka. Mne niekedy pripadá akokeby existovali dva svety, jeden otvorený, hladiaci na individualitu, druhý uzavretý, kde je vodca ktorí vedie stádo….. Dúfam že slováci do toho stáda už patriť nebudú, máme tu maďarov, rómov, východniarov, blavákov, ateistov, lgbti…. tak proste snažme sa žiť podľa svojho vnútorného presvedčenia, ale nenúťme to iným, milý kresťania…….

HSĽS a ĽSNS , pri prvých pomohlo SNP , keď bude najhoršie aj pri tých druhých. .. ..

17.02.2017

Zo začiatku som mal strach keď som videl koľko percent získava Kotleba a jeho strana, zo svojou nenávistnou a štvavou politikou, ale mám nádej…… mali sme tu Tisa, zapredanca Hitlera katolíckeho akože kňaza, pre ktorého bolo najväčším úkolom zbaviť sa Žida najväčšieho nepriateľa Slovenského národa, zbaviť Slovensko Čechov , a pravdaže zbaviť ich aj majetku. [...]

1307065 vs. 209779 . . . Voľby prezidenta vs. Voľby 2016

02.06.2016

Je zaujímavé koľko sa vyrojilo odporcov Pána Prezidenta, po tohtoročných voľbách. Veľa diskutujúcich sa tu oduševňuje ako je prezident zapredaný západu, a že všetko čo robí nerobí pre Slovensko ale pre USA. Takže v prvom rade, Pána prezidenta zvolilo vyše milióna voličov, kde sa slobodne rozhodovali, a mali na výber, to by sa pred 89r nemohlo stať, všakže ? Nik im [...]

Bratislavský, Trnavský kraj ! ! ! Žiadajte samostatnosť, rád sa sem presťahujem.

07.03.2016

Po týchto voľbách skončila všetka sranda. Pochádzam z Turca, bol som vychovávaný v evanjelickej rodine, a odkaz SNP, boj proti fašizmu bol pre mňa srdcu blízky, a nikdy som nechápal, ani nechápem Slovákov, ktorím je teraz blízke niečo čo nás nakoniec privedie do záhuby. Bol som obkolesení prostredím , v ktorom Maďara, Róma ani nevideli, a predsa, vždy tam bodoval Mečiar, [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 07:16

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 43968x
Priemerná čítanosť článkov: 3664x

Autor blogu

Kategórie