Založ si blog

Katolícky fanatizmus v praxi. .. .

Neviem či mi má byť do smiechu, alebo mám byť zhrozený z videa ktoré som videl na youtube, ale stačí keď to posúdite sami…..

 

PS: Škoda ešte včera bolo originál video zavesené ( nevydržalo to dlho ) , tentokrát je to len mix, ale aj tak posúďťe sami….. 🙂

HSĽS a ĽSNS , pri prvých pomohlo SNP , keď bude najhoršie aj pri tých druhých. .. ..

17.02.2017

Zo začiatku som mal strach keď som videl koľko percent získava Kotleba a jeho strana, zo svojou nenávistnou a štvavou politikou, ale mám nádej…… mali sme tu Tisa, zapredanca Hitlera katolíckeho akože kňaza, pre ktorého bolo najväčším úkolom zbaviť sa Žida najväčšieho nepriateľa Slovenského národa, zbaviť Slovensko Čechov , a pravdaže zbaviť ich aj majetku. [...]

1307065 vs. 209779 . . . Voľby prezidenta vs. Voľby 2016

02.06.2016

Je zaujímavé koľko sa vyrojilo odporcov Pána Prezidenta, po tohtoročných voľbách. Veľa diskutujúcich sa tu oduševňuje ako je prezident zapredaný západu, a že všetko čo robí nerobí pre Slovensko ale pre USA. Takže v prvom rade, Pána prezidenta zvolilo vyše milióna voličov, kde sa slobodne rozhodovali, a mali na výber, to by sa pred 89r nemohlo stať, všakže ? Nik im [...]

Bratislavský, Trnavský kraj ! ! ! Žiadajte samostatnosť, rád sa sem presťahujem.

07.03.2016

Po týchto voľbách skončila všetka sranda. Pochádzam z Turca, bol som vychovávaný v evanjelickej rodine, a odkaz SNP, boj proti fašizmu bol pre mňa srdcu blízky, a nikdy som nechápal, ani nechápem Slovákov, ktorím je teraz blízke niečo čo nás nakoniec privedie do záhuby. Bol som obkolesení prostredím , v ktorom Maďara, Róma ani nevideli, a predsa, vždy tam bodoval Mečiar, [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 44065x
Priemerná čítanosť článkov: 3672x

Autor blogu

Kategórie