Založ si blog

Bratislavský, Trnavský kraj ! ! ! Žiadajte samostatnosť, rád sa sem presťahujem.

Po týchto voľbách skončila všetka sranda. Pochádzam z Turca, bol som vychovávaný v evanjelickej rodine, a odkaz SNP, boj proti fašizmu bol pre mňa srdcu blízky, a nikdy som nechápal, ani nechápem Slovákov, ktorím je teraz blízke niečo čo nás nakoniec privedie do záhuby. Bol som obkolesení prostredím , v ktorom Maďara, Róma ani nevideli, a predsa, vždy tam bodoval Mečiar, Slota, Ľupták, teraz Kotleba. Je mi smutno aj s mojej rodiny, ktorí zavrhli odkaz svojich starých rodičov, a nebyť nich a ich boja proti fašizmu, by tu teraz nezdvíhali pravice, a nehajlovali a nezávideli všetkým, ale tomu nechápu. Presťahoval som sa na juho-západne Slovensko, a čuduj sa svete, žijem v prostredí kde je aj veľa Maďarov, a v podstate aj Rómov, je pravda že pred tými druhými musím byť vždy na pozore, ale kto nekradne ? Každý v rámci svojich možností. A po týchto voľbách sa pravdepodobne sťahujem ďalej…..

Bratislava, Trnava…… vždy som si myslel že ľudia v tejto časti Slovenska, sú niečo viac, že si myslia nad nich nie je, ale mal som pravdu…. Aspoň v jednom. Oni majú rozum, a preto :

Osamostatnite sa !!!

 

Sme súčasťou Európy ,a ak si myslí zopár hnedých že to tu zvládnu sami, tak nech si skúšajú ten svoj experiment na zvyšku Slovenska……

Tak teda nech sa pokúsia napĺňať ten svoj hnedý  program :

 

Ako v bode 1. Kde zabraňujú rozkrádaniu štátu, hlavne že zamestnávajú blízkych, zamestnanci platia desiatok svojmu pánovi…..

 

Ako v bode 2. Kde buldozér nie a nie kúpiť, a len reči a reči, peňazí by už aj bolo , ale tej odvahy ?

 

Ako v bode 3. Už sa teším na ten spravodlivý sociálny systém, teraz je na h…. a čo potom, Budem platiť odvody aj v Rakúsku, aj na       Slovensku ? Či sa im bude zdať veľa že mám 2000e , a šup to niečo aj pre nás roduverných Slovákov ?

 

Ako v bode 4. Kde tých imigrantov je asi toľko , ako má Horná-Dolná ? ( dúfam že budú existovať štáty ktoré tento prístup nebudú mať, pretože keď budem musieť odtiaľto odísť, tak ma niekde príjmu, tak ako tie tisíce v UK, DE , AT ….

 

Ako v bode 5. Ako sa dá veriť že niečo postavia nad biznis ? Keď vodca je v úrade len pár dní, a nad odbornosťou, kompetenciami, zvíťazí rodinkárstvo?

 

Ako v bode 6.  ( hahaha…) Tento bod ma pobavil, akože znárodniť, a myslieť si že tým ktorým zoberieme, nám za to ešte poďakujú, keď si za to zaplatili, tak to fakt môže fakt len d…. , S kým chce obchodovať ? , Čo chce predávať ? ( Ak mu stačí to že ľudia budú obrábať svoje políčka, naženie ich do družstiev, tak o.k. , ale nie sme v 19 storočí…. )

 

Ako v bode 7. Vychovávanie detí v tradičných hodnotách, v televízii pôjdu záznamy s kamier kde, pár dutých vyholených hláv, bude mravne vychovávať neposlušnú mládež s obuškami na uliciach , budú sa spievať oslavné piesne….. Ďakujem.

 

Ako v bode 8. Armáda…. Som sa zasmial, Bez techniky je k ničomu, a bez peňazí nie je technika, a bez ekonomiky nie sú peniaze…..

 

Ako v bode 9. Slovenskú korunu, v kurze 300:1 k Euru, ďakujem.

 

Ako v bode 10. No jedine keď LPG + CNG budú získavať z metánu, ktorý si vyrobíme doma na toaletách…..

 

 

A preto dajte hnedým šancu, vyskúšajte si žiť v izolovanom ostrovčeku, bez Európy, v láske, v radosti, kde Vás nebudú napádať žiadny migranti, kde nebude existovať korupcia, kde nebude existovať závisť , zloba, kde si budú ľudia pomáhať. Svoj vzor už majú aj v 1939 , sme tu mali Raj na zemi, hlavne by mohli rozprávať tí ktorí chodili na jednostranné výlety vláčikmi, hlavne by mohli rozprávať , tí ktorých navštívi, v podhorských dedinkách, prezidentovi kamaráti, ktorých zavolal a vyznamenával……

 

PS: Dúfam že vy Blaváci a Trnaváci, nestratíte rozum.

 

 

 

HSĽS a ĽSNS , pri prvých pomohlo SNP , keď bude najhoršie aj pri tých druhých. .. ..

17.02.2017

Zo začiatku som mal strach keď som videl koľko percent získava Kotleba a jeho strana, zo svojou nenávistnou a štvavou politikou, ale mám nádej…… mali sme tu Tisa, zapredanca Hitlera katolíckeho akože kňaza, pre ktorého bolo najväčším úkolom zbaviť sa Žida najväčšieho nepriateľa Slovenského národa, zbaviť Slovensko Čechov , a pravdaže zbaviť ich aj majetku. [...]

1307065 vs. 209779 . . . Voľby prezidenta vs. Voľby 2016

02.06.2016

Je zaujímavé koľko sa vyrojilo odporcov Pána Prezidenta, po tohtoročných voľbách. Veľa diskutujúcich sa tu oduševňuje ako je prezident zapredaný západu, a že všetko čo robí nerobí pre Slovensko ale pre USA. Takže v prvom rade, Pána prezidenta zvolilo vyše milióna voličov, kde sa slobodne rozhodovali, a mali na výber, to by sa pred 89r nemohlo stať, všakže ? Nik im [...]

Katolícky fanatizmus v praxi. .. .

13.03.2015

Neviem či mi má byť do smiechu, alebo mám byť zhrozený z videa ktoré som videl na youtube, ale stačí keď to posúdite sami….. PS: Škoda ešte včera bolo originál video zavesené ( nevydržalo to dlho ) , tentokrát je to len mix, ale aj tak posúďťe sami….. 🙂

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 44007x
Priemerná čítanosť článkov: 3667x

Autor blogu

Kategórie